Ik help mijn klanten met het ontwikkelen van visuele identiteiten door vorm te geven aan hun ideeën. Deze ideeën worden doorvertaald naar een passende visuele indentiteit of visual identity.
Een goede corporate identity weerspiegelt de persoonlijkheid van je merk. Onder corporate identity verstaan we de merknaam, het logo, de huisstijl, de vorm- en beeldtaal en de tone of voice van je merk. Een heldere en duidelijke identiteit is een onmisbaar component van een consistent merkbeleid. Ik ontwikkel visuele identiteiten en vertaal deze door naar de daarbij horende kanalen en middelen.
Onder deze kanalen valt te denken aan een website of interface waarbij gebruiksgemak en gebruikerservaring een grote rol spelen. Webdesign is meer dan alleen een mooi design voor je website. Het is een doordacht idee hoe je online een verhaal vertelt en je merk verkoopt. Het begint met de juiste online doelstellingen en strategie. Deze doorvertaalt naar een helder functioneel ontwerp. Ik help klanten met het ontwerpen en ontwikkelen van complete websites.
Een goed design is ‘voelbaar’ en spreekt mensen aan. Goed design draagt een duidelijke boodschap over zonder onnodige overdaad. Ik geloof dat waarde zichtbaar wordt wanneer ruis wordt verwijderd. En dat is in essentie wat ik doe. Ik probeer dingen te ontwerpen met een eigen unieke persoonlijkheid en charisma waardoor mensen voelen dat mijn klant en ik er onze volledige ziel en zaligheid in gestopt hebben.
Get in touch
Heb je een uitdagend project of een vraag? Neem gerust contact op.